Super weekenden! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Super weekenden! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Super weekenden!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

24 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Haaaaa die lieverds van me!

Het is bijna schandalig hoelang geleden ik voor het laatst een update gegeven heb.. Het is hier een ongelofelijk gekkenhuis, waardoor ik helaas dus echt niet in staat ben geweest om mijn website te updaten. SORRY!! Het zal dan ook wel weer een eindeloos verhaal worden. Maar voel je niet verplicht om het te lezen.. I won’t blame you! :-D

De druk op mijn stage is inmiddels enorm groot. Komende zaterdag is het al Koninginnedag. Ik organiseer al het entertainment dat er die dag zal zijn. Hartstikke leuk! Ik zal dus voornamelijk bij het podium staan, om ervoor zorg te dragen dat ‘on stage’ alles goed verloopt. Er komen een heleboel verschillende artiesten, waaronder o.a. Immorales!! (Ik weet dat de meeste mensen van jullie deze reggaeton-band niet zullen kennen, maar ik vind ze geweldig!). Ontzettend leuk dus dat ik het artiestenmanagement mag doen. Het werk dat ik op mijn stage doe is waanzinnig leuk. Ik heb vorige week een krant (de Koninginnekrant) uitgebracht. Deze krant bevat voornamelijk advertenties en info over het K-dag programma en gelinkte artikelen. Ik heb alles in elkaar gezet van het begin tot het einde. Deze week is de krant –met een oplage van 10.000 stuks- door heel Curacao verspreid! And of course; my name is in it! :-D

Zoals ik al zei vind ik het werk erg leuk! Mijn baas blijft echter een probleem vormen.. Ik zal hier niet teveel over uitweiden, maar ik ben erg ongelukkig met hem. Hij behandeld me zonder respect of enige blijk van waardering, terwijl ik keihard werk (lees: elke dag van 8 tot 8 of later en in de weekenden..) Pauze zit er helaas ook niet meer in, met als gevolg dat ik compleet afgemat op kantoor zit, sterf van de honger en bijna k-o ga van de warmte af en toe. Om vervolgens ook nog een afgeblaft te worden! Not so nice… Maar, ik zal van K-dag een groot succes maken en hem eens laten zien wie het laatst lacht! Gelukkig klikken Roy (collega) en ik steeds beter, wat het wat beter uit te houden maakt.

De weekenden (=de uurtjes in de weekenden die ik vrij kan nemen..) zijn hier geweldig!! Even een terugblik.

Het weekend van mijn verhuizing zijn Anouk en ik op zondag naar Wet ’n Wild gegaan. Na een uurtje happy hour, besloten we Wet n Wild te laten voor wat het was en eens een x de salsavloer op te gaan zoeken. Zo belandden wij in Landhuis Granbeeuw; salsanight. Het was super!! In eerste instantie werden wij –blondjes- met schuine ogen aangekeken. Maar toen ik direct de dansleraar Stephen van Salsipuedes (die daar als heilig behandeld wordt) de dansvloer op trok, was het hek van de dam. Anouk en ik hebben geen nummer aan de kant gestaan! Haha! Ontzettend gaaf! We hebben zoveel mensen ontmoet en iedereen wilde met ons dansen. Het was echt een top avond. Om een uurtje of 1 uiteindelijk nog naar Mambo door gegaan voor de after-party met een live salsaband.. Om 3 uur naar bed: de volgende ochtend weer vroeg op kantoor! Begh! Maar een fantastische avond beleeft..

De hele week hard gewerkt, maar gelukkig was het een korte week: paasweekend! Mijn paasweekend werd helaas behoorlijk door mijn baas verziekt (die me elke dag op kantoor wilde zien en om 08.00 uur smorgens op belde met de vraag waarom ik niet op kantoor was! Grrrr). Helaas zat het weer ook nog eens ontzettend tegen! We hebben het hele weekend storm en hoosbuien gehad. Het was verschrikkelijk! BAAAAAALEN! Hadden we een keertje vrij…

Op zaterdagavond had Anouk als verassing 2 kaartjes gekocht voor een salsa-boat-trip!! Wij in onze beste outfit op onze dansschoentjes op zaterdag naar de ‘mi dushi-party-boat’.. Anouk en ik wilden op ons best verschijnen; dus leek het ons leuk om krullen te zetten. Na een te groot enthousiasme en een overdosis haarlak, was het resultaat een regelrechte ramp! We hebben het uitgegild van de schrik en het lachen! We hadden nog 5 minuten om te vertrekken naar de boot en zagen eruit als Annie. Al proestend en zingend (TOMORROOOOW TOMMORROOOOW) hebben we nog wat van de krullen weten te maken en vertrokken we dan echt naar de boot. Eenmaal daar aangekomen was het al ontzettend druk. De boot was een soort groot, twee-verdiepings vlot. Met zowel boven als beneden een bar. Het bovenste gedeelte is iets korter, waardoor je vanaf boven een soort ‘balkon-effect’ creert en naar beneden kunt kijken. Er zit zelfs een toiletje op. Tegen negenen begonnen we te varen richting Santa Barbara-beach. De cocktails werden bestelt en de DJ zette zijn eerste salsanummers in. Na enige tijd waren we aangekomen in Santa Barabara-baai en legden we de boot stil. Het was prachtig.. Het was die nacht volle maan en de hemel was ontzettend helder. Salsamuziek klonk, een cocktail in de hand, mensen die dansen, drijvend op het water. Hmm.. to good to be true! And just when you think you have it all: komt er een vlot aandrijven met daarop een salsaband (Pentagrama) die live staan te spelen en te zingen! WAAAAAAAH! En alsof het nog niet genoeg was, was er ook een BBQ aan boord. Wooow… het was werkelijkwaar een sprookje. Anouk en ik hebben de nacht van ons leven gehad! We hebben gedansd onder de sterrenhemel tot we erbij neervielen en zijn die nacht met een enorme smile on our face in slaap gevallen… zucht… Life can be so DAMN good!

Zondag naar Wet n Wild happy hour gegaan. Daar wederom nieuwe mensen ontmoet (Anouk en ik worden er goed in!). Een van de mensen die ik daar ontmoet heb is Serge. A really nice guy uit Amsterdam. We klikten meteen! Anouk en ik hebben de hele avond wederom gedanst, gedronken en mensen ontmoet en hebben het weekend op een mooie manier af kunnen sluiten.

Deze week was op kantoor weer een regelrecht disaster: dus ik skip meteen door naar the fun part: het weekend!! He he. Vrijdagavond was Anouk helaas ziek geworden. Trees (een hele leuke meid uit Leiden!) was echter op het eiland en we hadden elkaar helaas nog niet gezien, dus we hadden besloten elkaat te treffen in Tu Tu Tango. Ontzettend leuk om haar hier te zien! Een hele gezellige avond bij Tu Tu gehad.. De volgende dag voelde Anouk zich alweer wat beter én was het weer supergoed! Dus tijd voor ons om naar het strand te gaan!! JIHAAA! We zijn naar Jan Thiel gegaan en hebben sinds weken weer eens in de zon kunnen liggen. Heeeeeeeerlijk! Serge is later ook nog naar Jan Thiel gekomen! Heel erg gezellig! We hebben daar een superdag beleeft. The whole day was perfect.. Lekker gezwommen, gesnorkelt, gezond, gerelaxt.. Hmmm.. ben helemaal bijgekomen! Dit had ik echt nodig!! ’s Avonds lekker uit eten geweest aan het water bij de Grill King (de Boogjes). Lekker catch of the day gegeten en grote gamba’s overgoten met knoflook! MAN! What a day!! Haha. ’S Avonds lekker naar Mambo gegaan en alles eruit gedanst. Tja,… het was echt een perfecte dag.

Vandaag lekker uitgeslapen en mn dagboek ge-update! Anouk en ik hebben nog even bij het zwembad gelegen en inmiddels is het alweer zover dat het weekend bijna voorbij is.. BOEHOE! Snik snik. Maarrrr… nog een weekje er keihard tegen aan en dat is het al K-dag!!! SPANNEND!! De volgende keer dus meer verhalen. Het is alweer bijna mei! De tijd begint nu snel te gaan.

Lieve kanjers van me, ik ga er nu echt vandoor! De foto’s komen later. Het zijn er veel, maar ik ben er mee bezig! Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ik heb begrepen dat het terrassen-weer eraan begint te komen! WAT FIJN! Ik stuur jullie wat extra zonnestraaltjes!

Love you all en een hele dikke knuffel!

x x
Steef

  • 24 April 2006 - 12:37

    Emilie:

    He Steef! KLinkt weer superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! Hier alles druk, stress, Kwik-style ;)! W mailen! xxx

  • 24 April 2006 - 12:39

    Emilie:

    WHHHHAAAAA PS, wil je wel heel snel die foto weghalen boven je bed!?!?Foei!! Wist du wel wass er mit someones hart happens when sie das sehen? xxxx

  • 24 April 2006 - 14:07

    Jos:

    Stof!! Eindelijk weer een update! Super man, die weekenden, daar moet je je maar aan vasthouden toch? Je overleeft het wel, ik wet dat je dit allemaal aankoan. Enne je weet t he, heeel hard op zn tenen gaan staan, hihi. Ik mag nu ook koninginnendag organiseren! Joepie, dus ik hoor je na volgende week wel hoe het was... Dikke kusss van Jos in het boss!

  • 24 April 2006 - 14:58

    Leen:

    Lieve Steefie! Hè hè! Ik begon me al zorgen te maken!! ;) Wat heb je het toch heerlijk en wat klinkt je enthousiast! Leuk zo'n lang verhaal! Gelukkig kom ik net thuis van 2 uur terras dus ik kan het aan! Ha ha ha... Inderdaad lijkt het hier eindelijk een beetje lente te worden... we houden moed!! :D
    Liefs en tot snel!
    Dikke kus, Leen

  • 24 April 2006 - 18:03

    Juancarlos:

    Hey Steef,

    Ik heb tot nu toe al je verhalen gevolgd en ik moet wel zeggen dat ik een beetje jaloers ben...het klinkt allemaal super(behalve dat van je baas) maar gewoon volhouden en lol maken toch! nou schat onwijs veel plezier daar nog en we zien en spreken elkaar snel xxx Juancarlos

  • 24 April 2006 - 18:12

    Lily:

    The sun will come out tomorrow!!!!! hahah, geweldig...moest echt heel hard lachen om de krullen. Ik ben inmiddels bij 2 scholen aangenomen, en ben vandaag ook weer door de 1e ronde van rotterdam heen, dus ben wel een beetje trots. Bijna komen wij al naar je toe!! JIPPIE! bel je morgen denk ik even ;) sunchi para tu boca y te extraño dushi! xxx

  • 24 April 2006 - 18:14

    Lily:

    ow ja...SAKKIE EN SEKKIE!!!!!!!!!!!!!!!;) :D

  • 24 April 2006 - 18:47

    Lizette:

    Het klinkt weer allemaal super Steef! Succes met je Koningennedag, maar dat komt vast helemaal goed!! xx

  • 25 April 2006 - 11:09

    Died:

    Ha Steef! Succes zaterdag met je K-dag en laat je niet gek maken door je baas (wordt die onderdrukt thuis?) :-)

  • 25 April 2006 - 12:11

    Gerda:

    Can't wait to get there!

  • 26 April 2006 - 17:47

    Anouk:

    Heee Lieverd!!Hang in there..t komt goed!!Vanavond weer lekker schone kleding en nog meer leuke dingen ;) You know what i mean...hihi....
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 56146

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: