Triple T. K. A. : Time To Totally Kick ASS!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Triple T. K. A. : Time To Totally Kick ASS!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Triple T. K. A. : Time To Totally Kick ASS!!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

08 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Bon dia my loves!

Hoe is het dan?? Is iedereen aan het genieten van ijskoude rosé op de terassen?? Wat een heerlijkheid! Eindelijk dan ook wat zon voor jullie! Hier gaat het allemaal weer top! Heb mn portie zon dit weekend ook lekker gehad!

Vrijdagavond zijn Anouk en ik lekker ‘local food’ gaan eten (catch of the day met rijst en bonen) bij Sea Side Terrace! Heerlijk.. Nog net even de ondergaande zon mee kunnen pikken. Wat blijft dat toch mooi. ’s Avonds besloten om voor een allerlaatste keer de omgeving van Hotel v/d Valk te gaan verkennen, aangezien we deze week alweer gaan verhuizen naar Julianadorp en het hotel laten voor wat het is! Anouk en ik gaan namelijk intrekken bij de familie van Pieter; dat is wel zo gezellig als Pieter er is. En hij komt woensdag al!! JOEPIE!

Enfin; anouk en ik naar ‘The Red Zone’; een party zone naast het hotel. Er was een salsafeestje aan de gang met live muziek, maar super spectaculair was het niet. Tijd voor wat nieuws! We besloten ons geluk in het casino uit te proberen. Helaas zijn anouk en ik niet zo goed met gokkasten,.. gelukkig kregen we de volle aandacht van aardige mannen die ons met alle liefde wilden helpen en iets te drinken aanboden. En ach,.. deze twee hulpeloze blondjes namen de hulp graag aan. :-D Helaas financieel geen winst weten te behalen, maar wel een gezellige avond gehad!

Zaterdagochtend bijtijds opgestaan. Heerlijk ontbeten aan het water bij Punda. Toen het pondje naar de overkant gepakt en lekker wezen shoppen in Otrobanda. Daar nog even genoten van het prachtschip Juan Sebastián de Elcano. Deze viermaster is het opleidingsschip van de Spaanse marine. Het is 79 jaar oud en zeer uniek. Anouk en ik wilden er heel graag even een kijkje gaan nemen, daar het open was voor publiek. Maar het was helaas net gesloten op het moment dat wij er waren.. :-( Wel wat mooie foto’s weten te maken! ’s Middags lekker naar Jan Thiel gegaan! Lekker gezwommen en gezond. Bitterballen en Amstel Bright. Live can be so DAMN good!

’s Avonds lekker gegeten bij Plein Café Wilhelmina en naar Tracks gegaan voor een groot indoor salsafeest met live muziek. Het was ontzettend leuk!! Er waren veel goede dansers, goede muziek en de leadzanger van de band Pentagrama (Nino) heeft zelfs voor me gezongen en een nummer van Marc Anthony aan me opgedragen: “Esta cancion es para Stephanie!” JIHAA! Wat leuk! Haha. Over Marc Anthony gesproken.. ANOUK EN IK GAAN ER HEEN!!!!! WAAAAAAAAH! Zaterdag 27 mei gaan we! HOE geweldig is dat?! Haha! Heb er nu al zo verschrikkelijk veel zin in!

Zondag hebben we heerlijk gebrunchd op Blauwbaai en werd ik aangenaam verrast door een telefoontje waarbij de hele familie Sanders de revue passeerde! SUPER LEUK om iedereen even te spreken! :-D Daarna lekker op het strand gelegen, gezommen, gesnorkeld en ’s avonds gegeten. Daarna lekker dansen op Wet ’n Wild! En voordat we het wisten was het weekend alweer om..

Het is niet eerlijk! Waarom gaan de weekenden zo snel en duren de weken oneindig lang??! Kreun. Gelukkig deze week en volgende week een korte week! Paar dagen vrij genomen om samen met Pieter te kunnen zijn! Nog maar 2 daagjes!!

Ciao lieverds!

Liefs,

x x x Steef x x x

• 08 Mei 2006 - 13:51

Leen:

Met die heerlijke temperaturen hier, leeft het nog lekkerder in, in jouw verhalen! :D (beetje vage zin maar je snapt me vast wel... hahaha)
    Hier gaat ie ook echt lekker!!
    Spreek je snel lieverd. Laat die baas van jou gewoon lekker ergens in een diep gat vallen ofzo (lekker rustig) en onwijs veel plezier met Pieter!!!!! (horen wij zeker voorlopig niets.....)
    liefs en tot hyves/mails
    xxxx

• 08 Mei 2006 - 14:57

Gerda:

Wat lees ik? Wie is er de 27e? Zijn daar nog kaartjes voor? En wat moet een blond vrouwmens daarvoor doen?
    Het is nu in ieder geval aftellen geblazen! Zie je binnenkort!
    greetz & x!

• 09 Mei 2006 - 13:01

Died:

Hi Steef! Geniet van Piet! En doe Marc van mij de groeten... ;-)
    PS Hier is het nogsteeds terrasjes weer trouwens :-)

• 09 Mei 2006 - 14:57

Linda:

He,

lekker voor je dat piet komt en veel plezier uiteraard! Geniet nog steeds erg van je verhalen. wel blij dat het zonnetje hier nu ook schijnt. wordt ik misschien ietsie pietsie minder bleekscheterig

• 10 Mei 2006 - 12:45

Emilie:

he babe, klinkt super! have fun met Piet! Geniet er maar flink van, je hebt het verdiend! Dikke xxx van alle kwikkies!

• 10 Mei 2006 - 20:28

Tom:

Ha die Stephanie,

Ik was benieuwd naar je bevindingen van K-dag, dus ben ff op je site beland.

Je hebt bijna exact hetzelfde verhaal getypt als ik een jaar geleden hebt gedaan op mijn toenmalige site!! Anyway, toch een mooie ervaring om op terug te kijken, alleen gun je die conjo eigenlijk geen cent van alle inkomsten van K-dag, waar jij voor afgebeuld bent!!

Iig nog veel plezier je laatste weken, geniet ervan want je zal nog fucking vaak terug kijken aan adt heerlijke eilandje!!

Gr Tom

• 20 Mei 2006 - 09:16

Aad Van Der Luit:

Goedemorgen lieve steef,
    Je vermaakt je nog steeds uitstekend? Ik/wij tellen de dagen af tot we je weer in levende lijven mogen ontmoeten. Tot die tijd moet jij genieten van elk moment. Het komt allemaal weer in de rugzak. Je kunt alleen maar van het leven genieten door te leven. Dikke kus
    Aad