Verhuisd en still alive! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Verhuisd en still alive! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Verhuisd en still alive!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

11 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Hi everybody!

Zo krijgen jullie het ene moment ellenlange verhalen onder je neus gedrukt en zo hoor je even niets meer. Maar ladies en gentleman; ik leef nog steeds! Ik heb het alleen zo verschrikkelijk druk op dit moment, dat ik er niet eens aan toe kom om jullie even te updaten. Maar op veler verzoek; toch even een korte indruk (ja, ik kan ook korte stukjes schrijven) van mijn leventje op dit moment.

IK BEN VERHUISD!! Ik heb mijn heerlijke appartement met zwembad (boehoe!) gelaten voor wat het is en ben in de stad (Punda) gaan wonen bij mijn vriendinnetje/studiegenootje Anouk! Dit weekend dus druk bezig geweest met verhuizen. Het is wel even wennen, want ik ga terug van een appartement voor mezelf, naar een hotelkamer die we met zn 2-en moeten delen, maarr... lekker midden in het centrum, 5 minuutjes bij werk vandaan (dus niet meer elke dag om 06.00 uur op!!) en heel erg gezellig!

Ook op mijn stage is er het een en ander verandert. Ik zal er niet te veel over uitwijden, maar ik had het in eerste instantie niet zo naar mijn zin. Er waren wat dingen die voor mij de werksfeer negatief beinvloedden. Inmiddels heb ik een heel goed gesprek met mijn baas gehad en is de lucht geklaard. Hij is erg tevreden over me, ik heb mijn draai eindelijk gevonden en ben nu dus keihard aan het werk! Koninginnedag staat bijna voor de deur, dus de druk wordt lekker opgevoerd.

Ik heb mijn stage met een maand in weten te korten, zodat ik op tijd in Leiden terug ben om nog mee te draaien met het Rembrandtfestival. Ja, jullie horen het goed! Ik ga weer terug naar mijn vorige stageplekkie: Kwik & Van Hoek. Ik mis ze nog dagelijks! Haha! Ik stop 12 juni officieel met mijn stage. 14 juni komen dan mijn pappie, mammie, broerlief en zuslief (+ vriend van zus) dus dan hebben we gezamenlijk 2 weken vakantie!! Ik verheug me er ontzettend op! Het lijkt me een fantastische afsluiting om ze ‘mijn’ eiland te kunnen laten zien. En dan.... tijd om het Leidse weer op te zoeken. We vliegen met z’n allen terug en op zaterdag 28 juni zal ik mijn bruine voetjes weer op ons koude kikkerlandje plaatsen. :-D

Foto’s van mijn nieuwe ‘crib’ volgen nog. En alle wilde verhalen van afgelopen weekend en komend weekend spaar ik op voor volgende week.. BEWARE! Haha!

Mijn nieuwe adres:

Van der Valk Plaza Hotel
t.a.v. Anouk Derksema (Stéphanie de Graaf)
Kamer 509
P.O. BOX 813, Willemstad, Curacao,N.A.


Lieverds, dank voor alle mail, smsjes, telefoontjes, post. Jullie zijn kanjers!

Liefs,
Steef

  • 11 April 2006 - 17:28

    Lizette:

    En wij missen jou ook!!! xx

  • 11 April 2006 - 18:05

    Died:

    Ha Steef! Leuk voor ons dat je eerder terug komt! Lekker dat de lucht op werk geklaard is! En leuke afsluiting twee weekjes met de Fam! Ben benieuwd naar je wilde verhalen! Have Fun!

  • 12 April 2006 - 01:53

    Jos:

    Kort stukje noemt ze dat... Pff hihi. STOF JE LEEFT NOG!! Haha, ik ben blij dat je het helemaal zelf op hebt weten te lossen.. das pas ontwikkelen van je eigen professionaliteit, weer een competentie erbij whahaha.. Suc6 met die kleine op één kamer hihi.. Daaaaaaaaaaag weblog, daaaaaag stofje, kus van Jos in het bos...

  • 12 April 2006 - 07:06

    Emilie:

    Heeelllloooo and good morning! Werkelijk niks te melden, want heb je net alweer een mail gestuurd :) latersss! xxx

  • 12 April 2006 - 07:35

    Seborah:

    Hey Steef! Echt leuk om je verhalen steeds te lezen! Ik ben toch wel een beetje jaloers hoor als ik dat allemaal zo hoor van je! Leuk dat je nu bij Anouk woont trouwens, gezellig :) Geniet er nog van! x Seborah

  • 13 April 2006 - 15:13

    Leonie:

    Hee Steef!!

    Volgende keer dat ik bij t Plaza ben wil ik wel ff je kamer zien hoor!! Of ik kom binnenkort gewoon even speciaal langs om je kamertje te bewonderen, dat kan natuurlijk ook! ;)

    XXX Leo

  • 16 April 2006 - 18:08

    Gerard:

    lekker dat je het daar naar je zin hebt en leuk voor ons dat je wat eerder terug komt.Dikke kus van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 56158

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: