KONINGINNEDAG!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu KONINGINNEDAG!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

KONINGINNEDAG!!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

02 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Dinsdagochtend 2 mei en daar zit ik dan op kantoor..

Ik kan het allemaal nog even niet bevatten. Weken toegeleeft naar Koninginnedag, een verschrikkelijke laatste week gedraaid en nu is het alweer allemaal voorbij. De dag die steeds zo ver weg leek is nu echt definitief geweest. We kunnen gewoon alweer gaan beginnen met aftellen.. :-s Hoe gek is dat? Nog 6 weekjes stage te gaan..

Nu zijn jullie natuurlijk allemaal harststikke nieuwsgierig naar hoe het geweest is! En zo niet, dan toch.. Hehe. Nou! Hier komt ie dan (komtie, komtie dan he?): DE UPDATE VAN KONINGINNEDAG 2006!

Zoals ik al zei; de week voor K-dag was verschrikkelijk hard aanpoten. Elke ochtend heel vroeg op kantoor, geen tijd (volgens Ed) voor pauze en vooral tot heeeel laat op kantoor! Regelmatig tot 10 uur. We raakten steeds meer uitgeput naarmate de week haar einde naderde.. De laatste loodjes wegen verdomd zwaar kan ik jullie verzekeren! De vrijdag voor de bewuste K-dag ‘s morgens vroeg begonnen. De hele dag praktisch niets gegeten of gedronken en geen moment van ontspanning gehad. Mag niet van de baas/dictator. Die vrijdag de hele nacht door moeten werken. Het was verschrikkelijk! Ik heb om 2 uur ’s nachts nog een enorm decor in elkaar staan timmeren en schilderen (zie later de foto’s van dit prachtige decor..:-)). Gelukkig een paar schatten van mannen gevonden die me hebben geholpen met opbouwen en een paar ‘chollers’ (=zwervers) die me hielpen met schilderen. De hele nacht ons kapot lopen werken en sjouwen. Was helemaal gebroken en kon niet meer op mijn benen staan van de pijn. Maar we mochten niet naar huis van Ed het monster. Uiteindelijk om half 5 hielden we er mee op: we konden gewoonweg niet meer. Snel naar huis gegaan om een uurtje slaap te pakken en een heerlijke douche. Om 7 uur ’s ochtends stond ik alweer klaar bij het podium voor de eerste soundcheck. Ik kon niet meer, maar was er klaar voor! Nog 1 dag knallen. DE DAG! Ik wilde werken als een beest en genieten daar waar het kon.

Helaas begon het al slecht.. De politie veroorzaakte de eerste problemen. Ze hadden de hele stad voor verkeer afgesloten en weigerden onze geluidstechnicus met generator en al door te laten.. Zucht. Om een lang verhaal kort te maken. We waren nog niet begonnen of we lagen alweer 1,5 uur achter op schema. Grrr.. Op de antillen duurt alles zooooo lang. Er is een heleboel misgegaan die dag, maar dankzij een aantal geweldige mensen om me heen (en dan bedoel ik niet Ed, want die heb ik de hele dag niet gezien), hebben we er toch een mega succes van weten te maken!! Ben ‘vriendjes’ geworden met een hoop artiesten (Trui; heb weer een hoop leuk materiaal voor in Ned!) en heb nieuwe groepen ontdekt die echt geweldig zijn (RELOAD 44)! Immorales stikt bijna van de sterallures –gedverdemme-, maar vond het toch erg leuk om ze te begeleiden. Heb zelfs nog wat van enkele optredens meegekregen. Al met al kijk ik met een ontzettend tevreden en voldaan gevoel terug op Koninginnedag. Dit was absoluut een “eens maar nooit meer” verhaal, tenzij ik het op mijn eigen manier mag doen en o.l.v. Kwik. Maar nooit meer voor die dictator! We hebben geen ‘dank-je-wel’ van hem te horen gekregen.. Hebben die zaterdag ook tot ’s avonds laat doorgewerkt. De avond afgesloten met mijn 2 collegaatjes Roy en Peter (mijn nieuwe collega!) en ons allereerste en allerlaatste K-dag-biertje gepakt, voordat we knock-out gingen. Ben het hele weekend meer dood dan levend geweest, maar inmiddels wel weer helemaal bijgekomen.

Dit weekend verder rustig aan gedaan, maar wel weer nieuwe dingen gezien. Anouk haar ouders en zusje zijn hier namelijk sinds vrijdag! Dus zondag zijn we met zn allen lekker naar het strand geweest: Grote Knip. Wooooooow wat is het daar mooi! Wacht maar tot jullie de foto’s zien.. Een paradijsje. ’s Avonds zijn we gaan BBQ-en bij Mambo. Wie zie ik daar zitten?? Petra en Henny Wiggers! Het is niet te geloven.. Wat een kleine wereld is het toch. Het zal niet lang meer duren voordat Paul de Tombe komt, op de voet gevolgt door Sander en Gerda. Uiteraard verwacht ik dat het nu ook niet lang meer kan duren voordat ridder Aad v/d Luit op zijn witte paard aan gegallopeerd komt (WAT BEN IK TROTS!!) Maar eerst mijn eigen prins op het witte paard nog!! Pieter komt namelijk al bijna!!! Woensdag 10 mei.. JOEPIE! :-D En natuurlijk komt mijn fam. ook al bijna! Zoals ik al zei.. het aftellen is begonnen. Gek hoor!

Nog zo’n korte tijd om zoveel dingen te doen! Vanaf nu wil ik alleen nog maar gaan genieten! Ik heb nog 100 dingen op mijn lijstje staan die ik gedaan wil hebben, dus de tijd zal wel vliegen. Over een kleine 2 maanden kom ik alweer naar Nederland! Jeetje, het gaat wel heel snel nu! Gelukkig laat de zomer zich eindelijk zien in Nederland..

Hoe was jullie Koninginnedag?? Ik ben ontzettend benieuwd naar alle verhalen!
De foto’s laten heel even op zich wachten, maar ik ga ze proberen er zo snel mogelijk op te zetten!!

Ik mis jullie!

Alle liefs van mij,
X x X x X

Steef

  • 02 Mei 2006 - 14:18

    Jo Met De Banjo:

    Hey lieverd,
    Klinkt allemaal erg druk maar volgens mij had je het ook niet willen missen. Schrijf je binnenkort weer wat langer, maar wilde wel even laten weten dat ik echt nog wel aan je denk. Dikke kus! X

  • 02 Mei 2006 - 14:23

    Daddy:

    leuk allemaal hoor Steef. Mag dan wel druk zijn, maar waarschijnlijk ook een snelcursus gehad in improviseren en daar is niets mis mee.
    Ben wel weer trots op je. Maar pas op je benen.
    dikke kus xxx

  • 02 Mei 2006 - 14:24

    Corry En Jack:

    We vinden dat je je goed hebt ingespannen voor K-dag!! Komplimenten van ons. Bij jou zal het warmer geweest zijn dan hier. Wel droog, maar slechts 9 graden!!!! Maar bier smaakte prima!! Nog een fijne tijd toegewenst en groetjes en liefs.

  • 02 Mei 2006 - 14:37

    Emilie:

    STEAEAEAEAEAMY, was dus wel een steamy, maar geen HOT weekend voor jou, baluh! Arme jij! Die Ed moeten ze opsluiten (ken nog wel een leuk dwangbuis-adres if you want...) Ga je nu weer mailen dear, en wil je tegen dat vriendje van je zeggen dattie niet de ambiteuze barman moet uithangen. Pfff, mij een beetje op kosten van de gemeente dronken voeren....AAAUUUHHHWW foei!Latersss, xxxx

  • 02 Mei 2006 - 14:44

    Leen:

    BIKKEL!!!! Dikke kus

  • 03 Mei 2006 - 09:53

    Linda Twinnie:

    He, jammer dat je zo hard hebt moeten werken. was in Nl beetje jammer van het weer maar was geen excuus om flink de bloemetjes buiten te zetten, wat we dan ook gedaan hebben!! Je wil niet weten hoe ik in de Macdonalds zat....ik schaam me diep..heb echt van een uur 's middags tot 2 uur 's nachts alleen maar gefeest.
    kijk jij daar voor die 'fijne' baas van je wel uit voor je beentjes? of gaat dat wel beter al?
    Nog een fijne tijd en kijk uit naar je volgende verhaal
    XXkissie lin

  • 03 Mei 2006 - 10:45

    Died:

    Men oh men wat een K-dag! Waarschijnlijk zag je de dictator niet omdat hij er met de Eer vandoor ging, je bent dictator of je bent het niet ;-)
    Hier was K-dag super. Zelf heb ik oa bij Armin van B. op de G-Market gestaan. Daar hing een goed sfeertje en het was allemaal goed georganiseerd. Take care Steef en geniet van de laatste 2 maandjes!

  • 03 Mei 2006 - 15:45

    Bertina Rijsbergen:

    Hi Steef zo te zien gaat alles goed met je. Wij hebben super feest gehad voor ons 25 jaar trouwen!! en Bali was echt helemaal geweldig!!Maar Curacao staat ook nog op m'n lijstje! kus en groeten Rob en Bertina

  • 03 Mei 2006 - 15:53

    Lily:

    Leuke foto's hoor steef! Ben echt super trots op je dat je die hele koninginnedag toch maar mooi hebt gedraaid! echt top! Wat ben je ook bruin btw!!!!!!!!!!!!! Ik kan echt niet wachten tot ik er ben, dan gaan we alleen maar genieten en leuke dingen doen! Heerlijk! tot snel lief zusje, (K)

  • 03 Mei 2006 - 16:00

    Leen:

    Grrrrrrrrr..... wat ben je bruin! ;) Ik krijg echt zin om ook te komen.... ;)
    Kussie

  • 05 Mei 2006 - 10:25

    Emilie:

    Vette pics chickie! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 56161

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: