Weekend at the beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Weekend at the beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Weekend at the beach

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

21 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

JAAAA! Hier ben ik weer! Even een update van afgelopen week.

Ik heb inmiddels steeds meer te doen op mijn stage en heb vorige week lekker in de stad ‘ge-netwerkt’. Jaja, als ik het bij Kwik niet kan doen, dan maar hier. Hihi! Ben inmiddels al beetje bekend bij alle winkeliers hier in Punda (die blonde van Dutch Dream), dus dat is wel leuk.

Vrijdag hoefden we een dag niet naar kantoor, maar hadden we een outdoor event. Spannend! Want ik had nog geen een keer zoiets gedaan.. Om 5 uur ’s morgens opgestaan, want om 6 uur moest ik al naar werk.. AI! Dat was wel heel erg vroeg. Om 6 uur in de jeep een pokke end rijden, richting Westpunt. Eenmaal daar aangekomen was het nog donker. Daar moesten we de boel gaan opbouwen. Het was de bedoeling dat er 100 man zouden komen van de Marnix-school, in de leeftijdscategorie 14-16 jaar. Be prepared.. Heerlijke doelgroep. :-D

De hele ochtend tot onze knieeen in het water gestaan en op het land, kayakken klaarleggen, vlotten bouwen, touwen knopen etc. LOODZWAAR! De zon begon langzaam maar zeker flink te branden en we werden compleet lek gestoken door 100-en beestjes. Overal van die gemene rode bultjes kreeg je daarvan! (neeee, geen muggen!)

Om uurtje of 10 kwam die groep aan. Maar het bleken er helemaal geen 100 te zijn! De helft ongeveer.. En allemaal gouden tandjes. Hahaha! Schitterend! Maar ze waren allemaal super enthousiast en sportief, dus het werd een hele leuke dag met ze. Terwijl ze zich vol storten op het bruggen en vlotten bouwen, kayakken, hiken, teambuilding spelletjes doen en noem maar op, stonden de docenten onder de boom met een glaasje drinken uit hun neus te vreten.. Typisch weer. Gelukkig waren de leerlingen heel enthousiast! Ik heb genoten met ze.

Voor hen zat het event er tegen een uurtje of 1 weer op. Maar toen begon het voor ons pas echt.. Ik zal jullie de details besparen, maar we zijn tot half 6 bezig geweest met het sjouwen en schoonmaken van al het materiaal (lees: loodzware planken en kayakken in de brandende zon). Het bloed (van de touwen) en de splinters zaten in mn handen en ik heb me nog nooit zo afgebeuld, moe en vies gevoeld in mijn hele leven. Totaal uitgeput ben ik die avond K-O gegaan. Wat een dag..

Zaterdag ben ik heel gezellig met Anouk en Pauline naar het strand Blauwbaai gegaan! Daar hebben we heerlijk liggen zonnen, boekje lezen, muziekje luisteren, beetje zwemmen. Ben helemaal bijgekomen. :-)Paradijselijk! ’s Avonds zijn we lekker uit eten gegaan en daarna stappen bij Mambo. Was ook ontzettend geslaagd!! Diep, diep in de nacht weer naar huis gegaan, om de volgende ochtend vervolgens weer vroeg op te staan. Anouk, Pauline en ik zijn toen weer naar het strand gegaan, maar ditmaal naar Hook’s Hut. Ach; je hebt maar zo kort weekend, dus dan moet je het er wel van nemen! :-D

Morgen (woensdag) komt Emilie al! Dus dan gaan we pas echt goed los! Volgende week dus een update vol met avontuur en gezellige verhalen.. :-D JOEPIE!

DIKKE SUNCHI’S ;-)

X x X

  • 21 Maart 2006 - 20:34

    Miek:

    jezus steef wat een leven zeg! hoe hou je het vol? Wat is dan precies de bedoeling van je werk op je stage-plek? het was toch om stage te lopen waar je nu zit? wat doet dat bureau precies? het is leuk om elke keer je dagboek te lezen, en te watertanden bij alles, heerlijk!! dikke zoen en geniet er lekker van x x Miek (alias de billenknijper)

  • 21 Maart 2006 - 20:37

    Leonie:

    Heee Steef!

    Nice pica's hoor!!
    De lunch vanmiddag was ook erg lekker en gezellig! moeten we vaker doen... Nog een klein uurtje werken en dan ben ik gelukkig ook weer vrij! heb echt geen zin meer, en kan me ook niet meer concentreren!! haha wat een gezeur!! Nou, tot morgen dushi!!

    Kiss, leo

  • 21 Maart 2006 - 21:20

    Leen:

    Heeeeee Steeffie! Poor child!! Wat een bloed, zweet maar gelukkig geen tranen! ;) Da's nog eens wat anders dan Rembrandt boekjes verkopen... hihihi... Maarre.. ik snap die docenten wel.. weet je hoe lekker het is als je ff niet achter de kids aanhoeft!? :D
    't Klinkt nog steeds als een super-trip gewoon allemaal... Enjoy maar weer!! Liefs Leen XX

  • 21 Maart 2006 - 22:55

    Henk En ...... Dor:

    Hallo lief dagboek.
    Phoeman(vrouw) wat kan jij schrijven zeg.
    Je heb echt een naar leven daar he??????
    Toch blijf ik een beetje jaloers, heel gek hé???
    Vooral als jij het over Mambo hebt enzo gaat er bij mij toch weer een luikje open.Heel gek.....
    Maar jouw dag is uiteindelijk toch weer redelijk relax tot een eind gekomen maak ik eruit op.Zo aan die foto's te zien..........
    Kijk, dat gunnen wij jou dan ook weer.
    Eind goed???
    Xuz vanuit het net ff TEkoude Olanda.
    X

  • 22 Maart 2006 - 10:31

    Gerda:

    Hee meid, wat lekker om je verhaaltjes te lezen. Zeker als je, zoals ik nu, zit na te dampen van een heavy-steamy-dames-sigarengala. Wel lekker gevarieerd, die stage van jou! en altijd fijn om te weten dat je vlot kunt bouwen toch? Je mocht 'ns vast komen zitten op zo'n eiland. Zonder vrijdag.. Greetz en kussiez!

  • 22 Maart 2006 - 11:12

    Died:

    Ha Blonde van Dutch Dream! Die blauwbaai ziet er erg relaxt uit, holy Meckers! Veel plezier met "netwerken" samen met Eem deze week :-)

  • 22 Maart 2006 - 12:55

    Nikki:

    Hooi Ik lees al jou berichtjes hierzo op de site en ik wil ook heel erg graag stagelopen bij Dutch Dream. Maar dan pas vanaf september 2006, zou jij mij misschien kunnen helpen aan een goed email adres daarzo? Heb al wel iets gestuurd maar heb er nog steeds niets over gehoord. Hoe ben jij eraan gekomen? Zou je me please hierover even willen mailen? Zou ik echt onwijs tof vinden, dit is mijn emailadres: nikkih@zeelandnet.nl. Veel plezier nog en succes en ik hoor hopelijk snel van je! Kus Nikki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 56147

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: