Dansen onder de sterrenhemel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Dansen onder de sterrenhemel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Dansen onder de sterrenhemel!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

13 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Hello my loves!

Hoe gaat het allemaal in Nederland? Is het weer al iets opgeknapt? Zijn de eerste tekenen van de lente te zien? Ik hoop het! Hier is het nog steeds heerlijk! Alhoewel het hier toch regelmatig met bakken uit de hemel komt.. En dat natuurlijk het liefst in mijn weekend.

Ik ga vandaag alweer mn 4e werkweek in. Ongelofelijk hoe snel zoiets kan gaan! Deze week eindelijk wat meer van het nachtleven kunnen proeven. Afgelopen week een aantal keer met Leo uit eten geweest en naar een salsa-night geweest. Erg leuk!! Ook het weekend super genoten! Vrijdag avond lekker uit eten geweest met Anouk & Pauline en daarna wezen stappen in Tu Tu Tango, waar de sfeer uitermate goed was. Het is zo lekker om hier onder de sterrenhemel te staan dansen! Zaterdag regende het de hele dag. En niet zo’n beetje ook! Echte tropische regenbuien! ’s Avonds klaarde het gelukkig op. We zijn met wat vrienden en de hele familie tot 01.00 uur ’s nachts bij het zwembad gaan bbq-en.. Wat is dat toch heerlijk. Daarna met een paar naar Mambo gegaan. SUPER GEZELLIG! Na een zeer korte nacht, zondag toch maar vroeg opgestaan, want jawel: Het zonnetje scheen eindelijk! Dus er moest gewerkt worden aan een kleurtje.. :-D

Zoals jullie waarschijnlijk wel merken ben ik een beetje brakjes. Hihi. Ik heb gewoon geen inspiratie om een leuk verhaaltje te schrijven! Het idee dat ik ook weer een nieuwe werkweek in ga.. Begh. Gelukkig heb ik inmiddels wat meer te doen en heb ik mijn collega’s dit weekend van hun beste kant gezien (haha), waardoor het allemaal wat beter uit te houden is. Deze week zal Leo helaas al weer weggaan, maar... Ik krijg er volgende week Emilie voor terug!! JOEPIE! Ik verheug me er nu al op! Dan waarschijnlijk meer spannende verhalen. ;-)
So stay tuned! :-p

Ciao dushi’s!!

XXX

  • 13 Maart 2006 - 12:57

    Emilie:

    Ola chicka! Heb er mega veel zin in in in in! Enne... ik heb inmiddels mn paspoort gevonden :). Nog 9 nachtjes slapen! xxx

  • 13 Maart 2006 - 15:21

    Joyce:

    Goh...Mambo, Hooks Hut, ... nog maar 1,5 week geleden....zucht.

    Leuk is Hooks Hut he? was je op woensdag?
    xxx

  • 13 Maart 2006 - 16:38

    Mike:

    Hey dushi,wil je broer lief de groeten doen?

  • 14 Maart 2006 - 10:22

    Died:

    Hi Steef! Hier vriest het nogsteeds 's nachts (gister -8 :-S) Hopelijk helpt dat idee een beetje bij het doorkomen van je werkweek ;-)! Ben nu al benieuwd naar de verhalen van jou en Eem. Have fun!

  • 14 Maart 2006 - 15:48

    Leen:

    Ben blij dat het bij jou ook af en toe regent :) Ik zat vandaag met de kindjes op het schoolplein en er kwam zowaar een beetje warmte van de zon..... maar ik ben dan ook wel erg optimistisch! :D liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 56155

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: