Dit is het dan.. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Dit is het dan.. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Dit is het dan..

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

16 Februari 2006 | Nederland, Leiden

Nou. Dit is het dan.. Ik ga nu echt binnen een paar uur weg. De koffer staat gepakt (19,8 kg, dus dat mag nog nét) en m'n 30 kg (hihi, grapje) aan handbagage staan ook helemaal klaar. Zelfs IK ben er klaar voor! :-) Dus het moet nu maar echt gaan gebeuren dan he?!..

Ik heb de afgelopen weken ontzettend genoten van alle lieve berichtjes, leuke afspraken, gezellige etentjes, borrels en telefoongesprekken. Ongelofelijk hoe lief iedereen voor me is geweest.. Ik dank jullie uit de grond van mijn hart en draag jullie allemaal een warm hart toe. Ik heb helaas niet iedereen nog kunnen zien of spreken, maar dat betekent niet dat ik niet aan jullie denk!!

Nou lieve schatten, dit is dan echt het aller- aller- allerlaatste berichtje voor het komende halfjaar vanaf Nederlandse bodem. Succes met alles! Heel veel liefs,

Steefje (met een beetje buikpijn en ietwat waterige oogjes..)

XXX

  • 16 Februari 2006 - 15:18

    Juanita En Gerard:

    Hoi Lievie,
    Een hele goede reis en super veel plezier toegewenst, dikke kus

  • 16 Februari 2006 - 16:49

    Seborah:

    Hey Steef! Onwijs leuk dat je dit gaat doen! Ik blijf jouw site (evenals die van Anouk & José) lekker volgen! Goede reis en alvast ontzettend veel plezier toegewenst! Dikke kus Seborah!

  • 16 Februari 2006 - 17:20

    Anneleen:

    Lieve Steef, onwijs goeie reis. Ga er heerlijk van genieten, je zult zien dat je daar over een half jaar weer waterige oogjes hebt omdat je niet weg wilt!!!
    Heel veel liefs,
    Leen

  • 16 Februari 2006 - 18:03

    Died:

    Lieve Steef,
    Maak er een knallend leuke tijd van! Geniet er van en tot mails :-)

  • 16 Februari 2006 - 19:00

    Mootje:

    vind het zooo stoer dat je het doorzet,denk aan wat ik je gezegd heb lieve steef, en ik zal je zeker heel erg missen,moet ik heel mijn relaas maar opsparen tot over een half jaar! hvj x

  • 16 Februari 2006 - 19:08

    Jos:

    Stoffel!! Ik ben trots op je! Hou even vol, het wordt nog wateriger, maar het is heel erg cool, seguro!!
    Ik hoop echt dat je het heel erg naar je zin hebt en ik zi je misschien in juli!!

    Kus Jos

  • 17 Februari 2006 - 08:51

    Emilie:

    Heeeee Steeeeeeeeeef! Nou die tequila van vannacht is goed aangekomen :S, we hebben hard aan je staan denken vanochtend! Have fun en we mailen. xxx

  • 20 Februari 2006 - 00:09

    Jos:

    Stoffel! Ik wil een nieuw verhaaltje! Ik wil weten hoe je het daar hebt je eerste dagen! Dikke kus Zjoske

  • 20 Februari 2006 - 11:38

    Lizette:

    Steef! Ben je nou eindelijk al op Curacao aangekomen of zit je nog steeds op Aruba?! (of bonaire haha!)xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 56157

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: