Counting down.. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Counting down.. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Counting down..

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

10 Februari 2006 | Nederland, Leiden

Hallo lieverds!

Het aftellen is nu officieel begonnen.. SLIK! Over een week zit ik er al!! Ik begin behoorlijk de kriebels te krijgen en ben nu toch wel lichtelijk zenuwachtig en onrustig. Hihi. Ach, gezonde spanning; dat hoort erbij! Afscheid nemen blijft altijd lastig.. Gelukkig heb ik de afgelopen weken heel veel van jullie kunnen zien en heb ik ook nog een drukke laatste week voor de boeg!! Helemaal super! Laatste weekendje hier en dan.. OP NAAR DE TROPEN!!

Bedankt voor alle lieve berichtjes!! Dat waardeer ik echt..

Heel veel liefs,
Steef

  • 10 Februari 2006 - 12:54

    Emilie:

    Zaterdag Now & Wow?
    xxx

  • 10 Februari 2006 - 14:45

    Died:

    Ik zeg een avondje Olo voordat je ons verlaat!

  • 10 Februari 2006 - 16:38

    Anneke:

    Steef!! Wat lees ik nu dan weer! We hebben elkaar schandalig lang niet gesproken, maar dit is wel fantastisch! Ik wil graag op de hoogte blijven, maar dat kan via deze site begrijp ik. Als ik een webcam had, zag je me nu groen worden (van jaloezie). Enorm veel plezier! Dikke kus uit Wijchen!

  • 10 Februari 2006 - 17:16

    Cin:

    Maar afscheid nemen bestaat toch helemaal niet? Tenminste, dat zegt Marco B., maar moeten we hem geloven? Gonna miss you blonde! Maar jij gaat de tijd van je leven hebben, als het goed is. Wat een ervaring rijker!
    We'll keep in touch, kus

  • 10 Februari 2006 - 19:52

    Veer:

    je bent een kanjer

  • 10 Februari 2006 - 21:07

    Anouk:

    He lieverd!!ik kan niet wachten tot je hier bent!!Over een weekje zie ik je!WE maken er 1 groot feest van!!!!Dikke kus !!

  • 11 Februari 2006 - 13:27

    O & O De Graaf:

    We vinden het allemaal
    prachtig !Maar , dàt wist je al.
    Alleen Stefie : laat ons
    a.j.b. wèl even weten , wanneer je komt .
    Niet op het laatste moment,hoor !
    Groetjes van O & O

  • 14 Februari 2006 - 11:12

    Gabrielle:

    Stofsel!!
    Vrijdag ga je al!! Ik spreek je voor die tijd vast nog wel maar wil je in ieder geval vast onwijs veel plezier en doe Nok een dikke kus van mij!!

  • 14 Februari 2006 - 13:03

    Lizette:

    Nog 3 nachtjes Steef! Dan vlieg je naar het bij-kantoor op Curacao!!! Spannend!!!! xx

  • 15 Februari 2006 - 07:06

    Geit:

    Ja daar ga je dan zo, hele leuke en fijne tijd beleven.
    De gang naar Dos Leiden zal niet meer zo spannend zijn als jij daar niet bent.Dag oogjes dag lach dag altijd gemeend welkom.
    Veel plezier Kus

  • 16 Februari 2006 - 07:57

    Linda:

    Hai,

    lieverd heb niet meer gebeld grote excuses daarvoor! Leo's tante ligt heel slecht en zijn onze gedachten alleen nog maat daar geweest. Ik wens je heel veel plezier! het zal weer een grote ervaring worden voor je! ik blijf contact met je houden. bel je vanavond even, als je er tenminste nog bent....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 56151

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: