Ik ga echt... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Ik ga echt... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Ik ga echt...

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

19 Januari 2006 | Nederland, Leiden

Na 1,5 jaar ontzettend veel moeite te hebben gedaan, is het me dan eindelijk toch gelukt om een geschikte stage in de Carribean te vinden! Op 17 februari 2006 vertrek ik om 08.00 uur 's ochtends naar Curacao om daar 5 maanden stage te lopen bij het evenementenbureau Dutch Dream Special Events (www.dutchdreamcuracao.com). Ik hoop jullie via deze site zoveel mogelijk van mijn 'leventje' op Dushi Korsou op de hoogte te houden!

  • 19 Januari 2006 - 12:03

    Anouk:

    STEEF!!!Ik ben zo blij dat t je eindelijk gelukt is!!IK ZIE JE OP CURACAO!!T wordt een geweldige tijd, dat weet ik zeker!!
    Dikke kus van Anoukie!!!

  • 19 Januari 2006 - 12:16

    Stephen:

    Hey dushi. Ik ben erg blij voor je dat het gelukt is. Have fun en misschien zien we elkaar daar wel als ik van de zomer op vakantie ben
    X
    Stephen

  • 19 Januari 2006 - 12:22

    MIKE:

    BON BINI OP DUSHI KORSOU JE ZULT ZEKER DE TIJD VAN JE LEVEN HEBBEN.IK VERHEUG ME AL OP DE KOMENDE VERHALEN.
    VEEL LIEFS

  • 19 Januari 2006 - 12:25

    Emilie:

    Snik Steef, daar ga je dan....maareuhm...doen we nog aan een afscheidsfeestje?? Vinger?? xxx

  • 19 Januari 2006 - 12:36

    Renée:

    Gelijk heb je steef, hier in nl is het veeeeeel te koud! Veel plezier

  • 19 Januari 2006 - 13:15

    Lizette:

    Vinger!!! Steef je bent echt stoer! Maar we gaan je wel missen! Bij-kantoor de gekste! xx

  • 19 Januari 2006 - 15:51

    Joyce:

    He Steef,
    Gaaf dat het gelukt is!!! Wij zitten er ook de maand februari! Leuk, zien we elkaar daar! Weet je al waar je zit de eerste weken? x Joyce

  • 19 Januari 2006 - 16:26

    Jo:

    Super Steef, ben hartstikke blij voor je. Geniet er lekker van en ik kom je zeker opzoeken bij deze beloofd!!! x

  • 19 Januari 2006 - 16:55

    Anneleen:

    Jeeeee Steef! Wat goed dat t gelukt is! Stomme papieren-zooi... Nou naar de zon... Niet vergeten te werken he ;-) Hoop dat ik je nog zie/ spreek voor die tijd. Liefs Leen

  • 19 Januari 2006 - 23:32

    Zjoske:

    Hej er heeft al een Jo gerageerd:) STOF IK BEN ECHT BLIJ VOOR JE DAT HET TOCH NOG GELUKT IS!! Vond t heeeel gezellig vanavond en zal je echt missen. Misschien tot sinas in Ecuador?? Hoop t wel!! Heel veel plezier daar en een dikke kus van mij..

  • 20 Januari 2006 - 08:25

    Gab:

    Hee Stofsel,
    Echt super dat je nou toch eindelijk een stage hebt gevonden!! Het kon toch niet gebeuren dat je alsnog in dit koude kikkerlandje moest blijven!! hihi Ik hoop dat ik nog langs kan komen!! Ik ga in ieder geval mijn best doen en wens je heel veel plezier daar in de zon!! Snik

    Dikke kus gab

  • 20 Januari 2006 - 10:10

    Opa En Oma:

    Fantastisch , Steef.
    Geweldig, dat je zo`n even.- bureau gevonden hebt.Natuurlijk willen wij op de hoogte blijven.
    Hopen je gauw te zien .O&O

  • 22 Januari 2006 - 10:19

    Liliane:

    Daar gaat mn lieve zusje dan....

  • 23 Januari 2006 - 14:14

    Daddy:

    eigenlijk wil ik helemaal niet dat mijn lieve dochter naar zo'n crimineel eiland vertrekt...het eiland krijgt wel een topper in haar geledingen. De Antillen zullen merken dat ze er is! veel succes schatje aldaar en geniet ervan. doe veel ervaring op, zodat je een nog grotere topper wordt.
    liefs,
    daddy

  • 23 Januari 2006 - 15:52

    Anne:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het is ons glukt!!! Ik ga van de week een ticket boeken! En waarschijnlijk kom ik begin augustus langs op Curacao!! Ga gewoon via Curacao terug!! Dan ben je er toch nog wel??! Gaan we en feestje bouwen wijffie! kus voor jou dushi!

  • 26 Januari 2006 - 08:27

    Geitje SRYD:

    Zo daar gaat een van de fris en fruitigste blaadtjes, dat gaat hongerlijden worden. Je gaat je toch niet voegen met al die magere vleesloze geitje uit de knuku.

  • 27 Januari 2006 - 15:12

    Marc:

    Steef! Helemaal goed dat het je gelukt is om een stage te vinden op Curacao! Veel plezier!

  • 29 Januari 2006 - 11:52

    HenkY.:

    Nou Steef,kheb jouw website gevonden dus en als ik het zo lees zijn wij niet de enige die met jou meeleven. Voor de zoveelste keer, heeeeeeeel veeeeeeeeel genieten maar, ook van de lieve mensen daar. Die zijn daar n.l. ook. Gr. en diike xxuz
    Ps.Je bent nog 2 weekenden in Holland dus, nog één keertje kroegen moet tot de mogelijkheden behoren.

  • 30 Januari 2006 - 15:53

    Pieter:

    Ik ga je missen schatje!!! xxx Pitoe

  • 31 Januari 2006 - 13:42

    Salsannie:

    you go girl!
    het werd eens tijd.
    ik zal je wel missen.

  • 06 Februari 2006 - 08:10

    Liliane:

    Dushi, het komt nu wel erg dichtbij....hoop echt dat de tijd snel gaat! Maar wens je echt een te gekke stage toe! Hou heel veel van je liefje. XxX

  • 07 Februari 2006 - 20:19

    Juanita En Gerard:

    Hoi Lievie,
    We wensen je heel veel leuke dingen toe op Curacao en waren heel blij je gisteren te zien.
    hoezo telepahtie,we krijgen net je smsje binnen.
    veel liefs xxxx

  • 09 Februari 2006 - 09:11

    Bertina:

    Hi, schat!
    spannend hoor nog een krap weekje! misschien zie je ons nog in de kroeg en anders wensen we jou een te gekke tijd en wie weet komen we nogeens die kant op!Have fun en ook een beetje sterkte!!
    dikke kus van Rob en Tina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 56148

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: