Back in town! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Back in town! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Back in town!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

02 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieeeeeve schatten!

Het is een hele lange tijd stil geweest rondom mijn website, maar ditmaal dan toch weer een berichtje en wel vanuit Nederland! Ik ben namelijk weer thuis!!

Afgelopen woensdag (28 juni) ben ik weer op Nederlandse bodem geland en heb ik mijn curacao-avontuur achter me gelaten. De mooie herinneringen zullen uiteraard altijd blijven.

Het is weer heerlijk om in het Leidse te zijn! Ik dank iedereen voor al het geloof in mij, de onwoorwaardelijke steun, alle lieve berichtjes en attentheden: mijn dank is groot! Ik hoop iedereen snel weer te zien!

Heel veel liefs,
Steef

• 02 Juli 2006 - 21:47

Marian:

Hoi hoi,
    Jij kent mij niet, ik jou niet, maar toch komt er iets overeen namelijk: Curaçao.
    Ik ga over 3 weken voor een jaar op het eiland wonen in Julianadorp.
    Ik heb al verschillende mensen gesproken, maar nog niemand die ook in julianadorp heeft gewoond. En dan kom ik ineens op deze site van jou terecht. Zou je me wat meer info willen/kunnen geven.
    Waar heb jij gewoond? Is het niet te ver van het centrum? Is de warmte daar erg benauwend?

Ik hoop dat je wilt antwoorden.

Groetjes Marian

www.marianvonk.waarbenjij.nu