Partyweek, sightseeing, Kluivert! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu Partyweek, sightseeing, Kluivert! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Graaf - WaarBenJij.nu

Partyweek, sightseeing, Kluivert!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

12 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Hier ben ik weer met een uitgebreide update!
Het is hard nodig, want wat een party week is dit geweest zeg!!

Waar was ik ook alweer gebleven?.. Oh ja! Het weekend van 3 juni.
Anouk en ik gingen samen onze laatste week in en aangezien er nog zoveel was dat we nog niet gezien hadden van het eiland, besloten we om ons laatste weekje samen nog zoveel mogelijk (nieuws) te doen. We begonnen zaterdag op strandjes waar we nog nooit geweest waren. Zo hebben we St. Jeremi gezien en Playa Kalki. Ook hebben we nog heel wat off-road van het eiland weten te zien en hebben we zelfs een ezel in de auto gehad (spaar jullie flauwe grappen :-D). Uiteindelijk de rest van de middag heerlijk doorgebracht op Porto Marie en ’s avonds naar Avalon en een all black-feestje ‘Barrio Latino’ geweest bij Landhuis Granbeeuw. Zondag was op Lions Dive het enorme spektakel ‘Ter land, ter zee en in de lucht’. Geweldig! Waanzinnig veel mensen hadden zich verzameld op het strand en in de zee bij Lions Dive om te kijken naar bootjes die met een rotvaart van een glijbaan af komen. De sfeer was uitgelaten, veel drank, gezelligheid en live-muziek. De avond werd afgesloten met een vuurwerkspektakel zoals we dat in Nederland niet kennen. PRACHTIG!! Direct doorgegaan naar Wet ’n Wild waar het feest al in volle gang was. Om een uurtje of 10 op het strand onder een douche gesprongen, snel bikini uit, lingerie aangetrokken, in een jurkje gehesen, parfum gesprayd, dansschoentjes aan en op naar Landhuis Granbeeuw voor nog wat salsa! Hihi. We waren weer zo goed als nieuw.. :-D

Maandag en dinsdag rustig aan gedaan.. Het waren mijn laatste stagedagen, dus nu heb ik hier officieel vakantie!! WOEHOEEE! Wat een feest! Dat moest gevierd worden! Woensdagavond eerst met Anouk mee naar haar salsales op Brakkeput Mei Mei. Vanuit daar zijn we doorgegaan naar het TMF-cafe, dat bekent staat om de karaoke. Anouk heeft nog even getwijfeld, maar besloot zich uiteindelijk toch maar niet te wagen aan de Backstreet Boys. Haha! Donderdag was het tijd voor Cinco, een discotheek op een heuvel. Ontzettend druk en gezellig! En veeeeel mariniers..
Vrijdagavond eerst lekker naar Tu Tu Tango geweest om daarna compleet uit ons dak te gaan op de beats van DJ Chuckie op Mambo!! Hij draaide gooooeeehhhoooeeeeeeed!! En blijkbaar waren we niet de enigen die dat vonden, want ook Froukje de Both en Patrick Kluivert gingen los! JIHAA! Wat een feest! Kluivertje voor mijn neus aan het dansen.. zucht. Hihi.

Zaterdag hebben Anouk en ik een lekker stranddagje gehouden op Bon Bini Beach! Steef de wereldverbeteraar probeerde nog een klein zwijntje van het doodgaan te redden door er geruime tijd naast te zitten en het wat vocht toe te dienen, maar het mocht helaas niet baten..:’( In zijn paniek heeft hij wel een ‘herinnering’ in mijn middelvinger achtergelaten door me te bijten.. AUW! Gelukkig geen bloed (kans op infecties), maar wel een kloppende vinger en bloedblaar. Ach.. ik kon het het beestje niet kwalijk nemen.

Zaterdagavond compleet uitgeput op de Mi Dushi Salsa Party Boat gegaan. De band Pentagrama (van zanger Nino) speelde weer, maar hoe leuk het ook was: het kon absoluut niet tippen aan de vorige keer! Zondag uitgeput in bed.. Ik kon het niet opbrengen om na 3 uurtjes slaap (de hele week geen oog dichtgedaan) mezelf uit bed te hijsen om om 09.00 uur 's morgens in het Valk der Valk Plaza Hotel naar het WK te gaan kijken. Dan maar vanuit bed. Want ja, zien wilde ik het wel!! Me ‘s middags toch maar uit bed gehesen om naar het Marriot Hotel te gaan, waar Anouk werkt. Ik wilde al wekenlang haar werk eens zien en het was mijn laatste kans om een glimp van Patrick kluivert op te vangen. Het was ontzettend leuk om te zien hoe Anouk werkte en om een rondleiding door het hotel te krijgen. Ik kreeg eindelijk een beter beeld van het werk dat ze doet en ze doet het heel erg goed! Maar het was nog veeeel leuker om Patrick in zijn knalgele zwembroekie, met zwetend bloot bovenlijf langs te zien wandelen. Om er vervolgens achteraan te rennen en hem weten te strikken om zijn lichaam tegen me aan te drukken voor een foto!! WAAAAAAAH!!! Wat een geweldig moment was dat!! Nog even met hem staan praten en toen gekeken naar de mooie bolle billetjes en prachtige rug die langzaam weer van mij verwijdert raakten.. Zucht.. God bless me! Haha!

Vanacht heerlijk geslapen (goh, hoe zou dat nou komen?) en vandaag klaar voor een nieuwe week waarin mijn fam komt!! Vanmiddag eerst Tessa (vriendin van Anouk) ophalen op het vliegveld. Vanavond lekker eten bij de Heeren. Dan houden we morgen nog lekker een stranddagje op Grote Knip en dan is het al woensdag!! Voorlopig waarschijnlijk dus even geen update meer.. Ik ga genieten van mijn welverdiende vakantie met mijn fam en mijn allerlaatste dagen op dit prachtige eiland, waar ik stiekem een beetje van ben gaan houden..

TOT SNEL DUSHI’S!!

Ayooooooooooooooo!
x x x x x

  • 12 Juni 2006 - 15:16

    Jo:

    Hey Steefje, hmmmm alweer terug op aarde? Maar wat een tegenvaller, normaal staan er leuke foto's bij maareh deze hou je zeker voor jezelf haha groot gelijk hoor! Geniet lekker nog van je vrije tijd en je dagen met familie.
    Dikke zoen en tot snel
    x

  • 12 Juni 2006 - 15:55

    Leonie:

    Hihi leuke verhaaltjes hoor steef! en nu snel de foto's er op!! ;)
    XX

  • 12 Juni 2006 - 16:37

    Christine Van 't Wout:

    Oooooow, dat verhaal over Kluivert haha, geweldig! :-)

    Geniet nog van je laatste weken, want het zal wel snel gaan! Fijn dat je zo'n leuke tijd daar hebt!

    xxx

  • 12 Juni 2006 - 17:19

    Seborah:

    Bedankt voor je lieve mailtje! Ik vind het ook super leuk om jullie te volgen! Je schrijft zo leuk! Ik ben, net als Christine zegt, blij dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er nog maar van...het is voorbij voordat je het door hebt! Kus Seborah

    Oh, en dat Kluivert verhaal is echt lachen haha!

  • 12 Juni 2006 - 18:10

    Lily:

    Zucht.....

  • 12 Juni 2006 - 19:36

    Josss:

    Whaa Stof vet cool! Kluivert in zn zwembroek, dat wil ik ook!! Wat ga je deze dagen nog doen voordat je ouders komen? Ik ben jaloers!! Dikke kus van Jos (hard aan het werk in het regenachtige Quito:()

  • 13 Juni 2006 - 07:28

    HOT:

    Hallloooooo Steamy! Kluivert de gekste, al ie ie ietsiepietsie te ... voor mij ;) XXX BGFC aka HOT!

  • 13 Juni 2006 - 11:13

    PITOE:

    Zucht...

  • 16 Juni 2006 - 14:22

    M8eld:

    Jooooooo lekker wijf!!!

    Nou dat werd eens tijd zeg, dat ik je site eens ging bekijken! De eerste 2.5 uur van mijn werktijd zijn in volle overgave besteed aan jouw website! lachen man! En leuk al die foto's! Nog een uurtje en dan maken we ons op voor de WK wedstrijd! Heb d'rrrr zin an!!!

    Tot zo! ;-)

  • 18 Juni 2006 - 16:41

    Marion:

    Echt leuk dat we alles zo hebben kunnen volgen wat je hebt meegemaakt. Geniet nog maar lekker met je familie en ik zie je snel weer. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 56127

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 28 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: